Dane Techniczne - Specyfikacja

Oferujemy Państwu profesjonalne, pojemne konto pocztowe dla firm i osób prywatnych w atrakcyjnych wizerunkowo i łatwych do zapamiętania domenach.

Nasze konto e-mail to: całkowity brak reklam, współpraca z urządzeniami mobilnymi, możliwość wysyłania dużych załączników, brak limitu transferu danych oraz wiele innych udogodnień dających naszym klientom komfort i wygodę korzystania z naszych usług.

Bezpieczeństwo zapewnia wbudowany system antywirusowy oraz antyspamowy (samodzielnie można regulować „ostrość” antyspamu) a także regularna kopia danych.

Pełna specyfikacja techniczna

Pojemność konta pocztowego
Udostępniona przestrzeń dyskowa do Twojej dyspozycji.

25 GB

Liczba kont e-mail

1

Całkowity brak reklam
Nie wysyłamy naszym klientom reklam naszych usług ani nie sprzedajemy adresów email naszych klientów innym firmom w celu wysyłania reklam. Nie wyświetlamy reklam na stronach logowania do panelu administracyjnego ani webmaila (poczta email przez stronę WWW). Nie doklejamy żadnych stopek reklamowych w przesyłanych wiadomościach ani w inny sposób nie próbujemy wysyłać reklam do naszych klientów.

Adresy w atrakcyjnych i łatwych do zapamiętania domenach:
firma.pl, epoczta.biz, automoto.pl, holidays.pl, handel.com.pl, trade.pl, pocztafirmowa.pl, solidnapoczta.pl, strefapoczty.pl, fajnapoczta.pl, mojapoczta.biz, mojapoczta.info, fastbox.pl, YESmail.pl, OKmail.pl, zajefajnie.pl, polcyber.pl, mailik.pl

Konto pocztowe w adresie (Twoja_nazwa)@firma.pl to doskonałe rozwiązanie dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.

Dodatkowe aliasy pocztowe
Alias pocztowy jest to inna (dodatkowa) nazwa konta pocztowego. Dla każdego konta dostępne są dwa bezpłatne aliasy. Wiadomości zaadresowane na jeden z tych aliasów zostaną dostarczone do Twojej skrzynki. Funkcję tą można wykorzystać choćby do stworzenia adresu używanego do celów prywatnych jak i zawodowych. Przykładowo posiadając konto e-mail moja.nazwa@nazwa_domeny.pl można stworzyć alias imie.nazwisko@nazwa_domeny.pl
Aliasy są zakładane podczas konfiguracji konta e-mail jeśli zostały podane w formularzu zamówieniowym. Jednak nie ma konieczności podawania ich podczas rejestracji – w każdej chwili można dodać / zmienić alias za naszym pośrednictwem, przesyłając odpowiednią dyspozycję za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w dziale KONTAKT. Alias zostanie dodany / zmieniony pod warunkiem, że wskazana nazwa jest wolna.
Bezpośredni dostęp w panelu administracyjnym do zarządzania aliasami mają użytkownicy, którzy wykupili usługę poczty e-mail we własnej domenie.

2

Limit transferu danych
Ruch na warstwie IP z i do serwera, na którym świadczona jest usługa. W skład ruchu wchodzą: dane pobrane z serwera WWW, nagłówki zapytań i odpowiedzi protokołu http oraz transfer generowany przez protokół FTP, SMTP, POP3 i innych usług uruchomionych na potrzeby Abonenta.

BEZ LIMITU

Regularna kopia danych
Codziennie, w godzinach nocnych, wykonywane są kopie bezpieczeństwa wszystkich danych w ramach usługi poczty email. Kopia zapasowa jest dostępna z ostatnich 7 dni.

Limit wielkości pojedynczej wiadomości
Oprogramowanie serwera limituje wielkość jednorazowej przesyłki pocztowej do 100 MB. W przypadku wysyłki wiadomości do skrzynki obsługiwanej przez innego operatora warto pamiętać, że na innych serwerach często limity są dużo niższe. Uniemożliwia to wysyłkę wiadomości, która według naszych limitów zostałaby dostarczona.

100 MB

Poczta email przez WWW (webmail) – do wyboru 2 programy: Horde oraz Roundcube
Poczta email jest dostępna za pośrednictwem programu pocztowego oraz przeglądarki WWW. Obsługa poczty elektronicznej poprzez przeglądarkę WWW jest niezmiernie wygodna, gdyż umożliwia sprawdzenie i wysyłanie poczty na obcym komputerze, bez konieczności konfigurowania programu pocztowego. Wystarczy dostęp do komputera podłączonego do internetu i przeglądarka internetowa. Dodatkową zaletą jest możliwość obejrzenia zawartości skrzynki pocztowej i usunięcie wiadomości bez ich czytania bezpośrednio na serwerze. Jest to bardzo przydatne gdy otrzymamy bardzo dużą wiadomość i są trudności z jej odebraniem przez program pocztowy.

Monitor zajętości konta

Panel administracyjny (PLESK) – do wyboru wersja polska i angielska
Panel Administracyjny umożliwia samodzielne zarządzanie usługami przydzielonymi do konta. Dzięki niemu można zmienić hasło, zarządzać aliasami oraz modułem antyspamowym, obsługiwać czarną i białą listę, ustawiać przekierowania poczty na inny adres email, aktywować autoresponder. Panel PLESK jest niezwykle intuicyjny dzięki czemu wszelkich zmian można dokonać w bardzo prosty sposób bez potrzeby kontaktu z działem technicznym.

Skaner antywirusowy
Każde konto e-mail posiada wbudowany system antywirusowy skanujący i odrzucający przesyłki zawierające wirusy i innego rodzaju programy zagrażające użytkownikowi. Skaner antywirusowy jest realizowany za pomocą zewnętrznego programu niedostępnego dla użytkowników z poziomu panelu administracyjnego.

Skaner antyspamowy – możliwość samodzielnej konfiguracji
Konta użytkowników są chronione przed spamem dzięki zabezpieczeniom antyspamowym, które automatycznie blokują większość wiadomości tego typu. Użytkownik może samodzielnie konfigurować zakres działania tego systemu w panelu administracyjnym.

Próby rozsyłania spamu przez nasze serwery negatywnie odbijają się na pozostałych użytkownikach. Chcąc wyeliminować tego typu sytuacje wprowadziliśmy limity wysyłki wiadomości. W okresie testowym liczba wiadomości email jaką można wysłać przy wykorzystaniu usługi serwera wynosi 5 na godzinę. Po opłaceniu usługi limit ten jest podwyższany do 100 wiadomości na godzinę.

Blokada niechcianej poczty (biała i czarna lista)
Możliwość samodzielnego zarządzania białą i czarną listą w panelu administracyjnym. Biała lista – zawiera adresy chronionych nadawców od których wiadomości mają zawsze być dostarczane do naszej skrzynki (system antyspamowy ich nie zatrzyma). Czarna lista zawiera adresy nadawców od których wiadomości będą zawsze traktowane jako SPAM (zostaną zatrzymane przez system antyspamowy przed dostarczeniem do naszej skrzynki).

Autoryzacja SMTP – „antyoszust”
Autoryzacja SMTP uniemożliwia wysyłanie wiadomości bez uprzedniej autoryzacji i chroni w ten sposób właściciela konta pocztowego przed podszywaniem się przez osoby trzecie.

Autoresponder (automatyczna odpowiedź)
Autoresponder umożliwia automatyczne wysyłanie, wcześniej zdefiniowanej odpowiedzi na list nadawcy. Po otrzymaniu wiadomości system automatycznie wyśle do nadawcy zdefiniowaną wcześniej odpowiedź. Jest to bardzo przydatne gdy przez dłuższy czas nie odbieramy poczty. Wówczas można stworzyć na przykład wiadomość „Jestem na urlopie …”, którą otrzyma w odpowiedzi każdy kto przyśle do nas email.

Przekierowanie poczty (forwarding)
Można przekierować przychodzącą pocztę na inny wskazany adres email. Wówczas wiadomość zostanie przesłana na podany adres a jej kopia pozostanie w naszej skrzynce.

Protokoły obsługi poczty – SMTP/POP3 oraz IMAP
Pocztę można wysyłać i odbierać używając dowolnego programu pocztowego, obsługującego standardy POP3 oraz IMAP (protokół odbioru poczty z serwera) oraz SMTP (protokół wysyłki poczty na serwer).

Bezpieczna poczta przez SSL
Informacje zakodowane protokołem SSL są bardzo trudne do rozszyfrowania i zwiększa to bezpieczeństwo transmisji danych pomiędzy komputerem użytkownika a serwerem pocztowym. Użytkownicy chcący korzystać z połączenia szyfrowanego SSL powinni w pola: „serwer poczty przychodzącej” oraz „serwer poczty wychodzącej” wpisać mail.ibe.pl – zalecamy takie rozwiązanie. Dla domeny mail.ibe.pl został wykupiony stosowny certyfikat SSL obsługujący wszystkie konta pocztowe oferowane w naszym serwisie.

Zgodność z wymogami ZUS
Do wiadomości wychodzących i przychodzących nie są dołączane reklamy ani żadne inne dodatkowe treści dzięki czemu spełniamy wymogi ZUS i FISKUS?a.

Bezpłatna pomoc techniczna
Każdy posiadacz konta poczty email może uzyskać pomoc techniczną dzwoniąc do naszego biura lub wysyłając formularz kontaktowy znajdujący się w dziale KONTAKT

14 dniowy okres testowy – bez żadnych zobowiązań

BEZPŁATNIE