POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności strony www.mailik.pl

1. Informacje ogólne.

1.  Operatorem Serwisu www.mailik.pl oraz Administratorem Twoich danych osobowych jest:

IBE Piotr Stoczewski
ul. Czarnomorska 17 lok. 95
02-758 Warszawa

2.  Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

a.  Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

b.  Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

c.  Poprzez gromadzenie logów serwera www

3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego zamówienia oraz realizacji przesłanego zgłoszenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Administratora, podmiotom uczestniczącym w realizacji złożonego zamówienia, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.

5. Dane mogą zostać przekazane powołanym do uzyskiwania takich informacji organom państwowym.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku odmowy, nie będzie możliwości realizacji zamówionej usługi czy pomocy w zgłoszeniu.

7. Dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych można skierować do nas mailowo lub pocztą tradycyjną – dane kontaktowe znajdują się w dziale Kontakt.

8. Posiadasz prawo do żądania od Administratora (IBE) dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych.

9. Posiadasz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podczas komunikacji pomiędzy komputerem użytkownika a naszym serwerem, gdy zbierane są dane osobowe, szyfrujemy połączenie z użyciem protokołu SSL. Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

11. Zastrzegamy sobie prawo zmiany naszej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej wersji na tej stronie

2. Jakie dane zbieramy?

1. Podczas procesu zamówienia Usługi zbieramy dane takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail, adres zamieszkania, pesel, aliasy, login i hasło. W przypadku firm będą to dodatkowo: nazwa firmy oraz NIP i REGON zamiast numeru pesel.

2. Kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy niezbędne będzie podanie następujących danych: imię, nazwisko, e-mail.

3. Podczas wizyty użytkownika na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Dane te zbierane są za pośrednictwem oprogramowania Google Analytics.

3. W jaki sposób wykorzystujemy zebrane dane?

1. Dane osobowe nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Wszystkie dane osobowe przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z wymogami prawa polskiego i międzynarodowego, w zgodzie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.

2. Dane zbierane podczas zamówienia Usługi będą wykorzystane wyłącznie do obsługi zamówienia.

3. Dane zbierane w trakcie korespondencji z użytkownikiem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie.

4. Dane zbierane automatycznie za pomocą Google Analytics mogą być użyte do personalizacji zawartości naszych stron internetowych bądź do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej. Dane te zbierane są anonimowo.

5. Możemy kontaktować się w celu potwierdzenia aktualności danych.

6. Zebrane przez nas dane mogą posłużyć do sporządzania wewnętrznych statystyk dla celów marketingowych oraz w zakresie dalszej działalności i rozwoju firmy.

4. Czy można zmieniać swoje dane osobowe?

1. Można wprowadzać zmiany lub usuwać swoje dane osobowe. W tym celu należy skontaktować się z nami mailowo lub tradycyjną pocztą.

2. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić ani usunąć. Są one częścią rachunku lub faktury i są przechowywane w celach księgowych.

5. Jak się z Tobą kontaktujemy.

1. Przesyłamy e-maile dotyczące zamówionych usług.

2. Za pomocą e-mail’a, sms’a lub telefonicznie możemy przekazywać informacje o zakończeniu abonamentu.

3. Możemy przesyłać informacje o nowościach i promocjach.

6. Informacja o plikach cookies.

1. Serwis korzysta z plików cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

b. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

c. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

d. W celu realizacji zamówień w sklepie internetowym.

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

7. Logi serwera.

1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

a. czas nadejścia zapytania,

b. czas wysłania odpowiedzi,

c. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

d. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

e. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

f. informacje o przeglądarce użytkownika,

g. Informacje o adresie IP.

3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

8. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

a.       Internet Explorer

b.       Chrome

c.       Safari

d.       Firefox

e.       Opera

f.        Android

g.       Safari (iOS)

h.       Windows Phone

i.        Blackberry